lørdag den 8. januar 2011

Psykisk Vs. fysisk Dominans.

Vi mødte hinanden for snart 5 år siden og udviklede et D/s forhold jeg gik ned med stress og forholdet blev sat på vågeblus i et par år vi skulle så til at lære hinanden at kende forfra igen helt forfra for jeg havde glemt næsten alt fra tiden før og under stressen, vi satte os ned for at finde hinanden igen og hver især fortælle om hvad vi er til. Jeg fortalte at jeg er Dominant sadist og til bondage, leg med nåle, leg med ydmygelse og en hel del mere som jeg ikke har defineret helt endnu da jeg ikke er helt sikker på hvor mine grænser er.


Jeg er til hård dominans fortalte hun og i min verden blev det til at hun mente fysisk dominans, jeg spurgte hvor hårdt hun mente og hun fortalte mig at det skulle være rimeligt hårdt, det mente jeg at det ikke var noget problem for jeg kunne da sagtens være meget fysisk hård ved hende!

Inden jeg går videre vil jeg godt definere hvad jeg forstår ved hård fysisk dominans, for mig er det eks. at smide hende over min skulder bære hende ind til sengen og kyle hende på den eller med et hårdt greb i hendes hår tvinge hende ned på knæ eller tvinge hende til at kravle hvilket jo kræver en del for det bliver svært at finde på nye ting at foretage sig. Tingene går i stå af sig selv så at sige, ikke fordi jeg mangler fantasi men fordi det er svært at forny sig og min forståelse af hvad hun mente var ikke helt i tråd med hendes forestilling.

Vi satte os og fik talt om hvad hun i grunden mente da hun fortalte om dominansen og jeg forstod efterhånden at det var den psykiske del hun mente, jeg skal indrømme at det tog tid inden jeg helt forstod hvad det var hun talte om for jeg var jo meget fokuseret på den fysiske del, men blind hane kan også finde korn, så mens hun definerede dels hvad hun mente og dels hvor hårdt hun mente hun kunne tåle dominansen begyndte jeg at forstå hvorfor at forholdet var gledet ind i en negativ periode, jeg begyndte samtidig at finde ud af hvordan jeg skulle vende det negative til det positive, nu er de jo ikke så langt fra tanke til handling så jeg sagde at jeg ud fra hvad hun fortalte ville give hende lidt eks. på hvad jeg lagde i ordet psykisk dominans.

Her er så min definition på den psykiske dominans! For mig handler det om at få hende til at gøre lige nøjagtigt hvad jeg beder hende om at gøre et eks. Jeg siger rejs dig op og stil dig ud midt på stuegulvet og tag din trøje af, giv den til mig og tag så din bh af læg den over på stolen og kæl på dine bryster, efter et par minutter siger jeg stop og giver hende trøjen tilbage og siger hun skal tage den på igen hvorefter jeg siger at hun skal tage nederdelen at give den til mig, da det nu er vinter og hun har strømpebukser på siger jeg at hun skal tage dem at give dem til mig og derefter tage sine trusser at dreje rundt så jeg kan se hende fra alle sider, komme hen til mig og stille sig foran mig med spredte ben mens jeg betragter hende lidt, så giver jeg hende strømpebukserne og siger tag dem på hvorefter hun får nederdelen og tager den på.

Det er bare en lille del af psykisk dominans men for mig er der en ny verden der har åbnet sig med muligheder i stedet for begrænsninger for det psykiske spil kan jo foregå overalt hvorimod fysisk dominans har store begrænsninger.

Jeg er ved at finde tilbage til mine rødder igen og kan kun udbryde i ” Hvor er det fedt ”

2 kommentarer:

  1. Har lige fundet ind til din blog. Dejligt at læse en så ærlig blog med rigtig gode tanker. Glæder mig til at følge dine forhåbentlige mange indlæg i fremtiden.

    SvarSlet
  2. lakajira

    Tak for de rosende ord, jeg vil prøve at give mit bridrag til bloglandet.

    HEC

    SvarSlet