onsdag den 12. januar 2011

En afstemning på en Debatside affødte en række tanker !

Som mand tænder du på kvindetårer?

Det er svært at svare på for under hvilke omstændigheder kommer tårerne! Jeg kan klart sige at hvis tårerne skylder hun er ked af det eller arrig tænder det mig bestemt ikke men hvis de skyldes psykisk eller fysisk leg hvor hun bliver rykket ud til hendes grænser vil jeg ikke helt sige mig fri for at tårerne tænder mig, ikke seksuelt, derimod vækker de nogle meget dybe følelser i mig som jeg bedst kan beskrive som en trang til at beskytte og tage mig af hende, jeg får eller rettere jeg føler vi kommer tættere sammen.
Hun har beskrevet de tårer der kommer når hun er tæt på grænsen som en forløsning for hende, hun kommer ud i ukendt land hvor en række meget dybe følelser vælter rundt i hende, jeg ser det som hun både griner og græder på en gang, om der samtidig bliver frigjort nogle dufte eller andre indbyggede kemiske sammensætningen ved jeg ikke men det påvirker mig meget dybt.


Jeg kan huske de første gange det skete, hun havde fortalt og beskrevet for mig at det kunne ske og at jeg bare skulle tage hende ind i mine arme og holde hende der, men for hulen hvor var det svært for jeg havde gjort noget der fik hende jeg elsker så højt til at græde, første gang gik jeg i baglås, anden gang lovede jeg mig selv at jeg aldrig gav hende en endefuld mere og selvom vi talte meget om hvad der var der skete havde jeg svært ved at rykke hende derud hvor tårerne ville komme, så skete det igen og jeg fik heldigvis den gode dybe følelse og lærte derigennem at takle det når hun fik tårer ved leg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar