onsdag den 12. januar 2011

En endefuld ala Takend in Hand og leg med erotisk dominans

Hun stod midt på gulvet i soveværelse med bukserne og trusserne trukket ned over knæene mens jeg sad på sengen og nød situationen i fulde drag, kom her og stil dig her ved siden af mig med front mod mig og da hun stod der så jeg op på hende smilede og trak hende ned over mine knæ, jeg nussede hende lidt på ryggen, så faldt det første slag med flad hånd hen over begge balder ikke hårdt men bestemt og så startede jeg med at give hende en god gammeldags endefuld, hvor mange slag hun fik ved jeg ikke men det var med stigende styrke, jeg holdt en lille pause ind imellem og lod trak mine negle fra lidt under knæhaserne op over bagsiden af lårene op til balderne, jeg kan ikke sige hvem der nød det mest men jeg blev tændt af det og hun kviterrede med at falde mig om halsen med tårne trillende af glæde og takkede mig.

Jeg har gået og tænkt på hvad det var der udløste at jeg blev tændt og at hun reagerede på den gode måde og jeg kan kun komme i tanke om at optakten med dominansen der var meget erotisk og at endefulden faldt lige på det tidspunkt i legen hvor den skulle.
At opnå psykiske dominans og det fysiske, som endefulden er, sammen går op i en højere enhed er for mig stort og giver mig en mental tilfredsstillelse.

2 kommentarer:

  1. Kære Sir HEC

    Velkommen til blogverdenen. Det er altid dejligt berigende med nye erotiske blogs.

    Din beretning om en endefuld kan jeg bestemt nikke genkendende til.

    BM

    SvarSlet
  2. Kære blackmatrixx

    Tak for velkomsten. Jeg har været læser af blogge gennem længere tid og forsøger nu at give mit bidrag til denne forunderlige verden.

    HEC

    SvarSlet