torsdag den 7. april 2011

Nåleleg

Mandag aften skulle vi lege havde vi aftalt da vi havde spist gik hun i bad og mens hun var i badet begyndte jeg at forberede hvad der skulle ske imens jeg gik og nød situationen, hun kom ud og vi stod i køkkenet og røg lidt inden vi skulle i gang, hun kunne godt se at der skulle ske noget men hade ingen anelse om hvad der var, det hun kunne se var at spisebordet var ryddet og der ar lagt en voksdug på men ellers ikke nogen tegn på hvad legen skulle gå ud på, og det førte til at hun blev lidt usikker for normalt kan hun se hvad vi skal lege med eller ved det på forhånd så hun kan forberede sig mentalt.

Jeg gik over og satte mig på kanten af bordet og så på hende og beordrede hende til at tage hendes tøj af undtagen de selvsiddende strømper, da hun havde gjort det bad jeg hende om at komme nærmere og da hun var ca. en halvt skridt foran mig gjorde jeg et hurtigt udfald med mine arme og
Tog et fast greb i hendes bryster det skubbede hende et godt stykke og der fik jeg den kraftige følelse af hele Dominansen inden i mig.

Jeg bad hende lægge sig op på spisebordet på maven vel vidende at hun stadig ikke viste hvad legen gik ud på, hun var en kende nervøs og jeg begyndte at stryge hende beroligende over ryggen for at få hende til at slappe af og bad hende fortælle mig når hun var helt afslappet da hun var faldet helt til ro fandt jeg handsker, spritklude og nåle frem, hun kunne godt høre at der skete nogen men ikke hvad og det var først da jeg tog de tynde gummi handsker på at det gik op for hende at det var leg med nåle, jeg gjorde klar til at sætte den første i og spurgte om hun var klar og det var hun den blev sat i og stille og roligt kom de næste i også, jeg kunne næste mærke hvordan hun stille og roligt forsvandt i subspace og ved nål 7 elle 8 var hun helt væk, da jeg havde sat nr. 12 i stoppede jeg og begyndte at berøre nålene for at give hende lidt smerte og derved få hende længere ud i subspace.

Mens jeg legede med nålene opdagede jeg at jeg på en måde kom mere og mere i kontakt med mig selv jeg fik dybe og gode følelser med og i mit indre uden jeg helt kunne registrere hvad det var der skete med mig, da vi efter legen sag og snakkede havde jeg det som om jeg ejede verden og havde en hulens masse energi, det var først dagen efter jeg fandt ud af hvad det var der skete med mig for jeg gik og små subbede og det må jeg sige det at ganske rart og lidt underligt på samme tid men bestemt en følelse jeg gerne vil opleve igen

1 kommentar:

  1. Smiler frækt... Kanon beskrivelse. Jeg kunne nærmest mærke hvordan hun havde det der på bordet ;-)

    SvarSlet